zondag 15 februari 2009

weer een kaartje...


geplaatst nadat ik geopereerd ben. Het is er nog 1tje die ik op voorraad had. Maar vond het wel weer leuk om een kaartje te plaatsen. En zo kan ik ook gelijk laten weten hoe het met me gaat. De afgelopen week heb ik veel ups en downs gehad, en sinds gisteren voel ik me redelijk goed en vannacht ook weer heerlijk geslapen dan voel je je gelijk een ander mens ;-). Hopelijk is het nu alleen maar een stijgende lijn, zodat ik weer snel de oude ben...

Bedankt voor het langs komen, en een fijne dag toegewenst.

2 opmerkingen:

BraCom zei

hopelijk snel weer beter Antoinette, hele dagen pijn is geen pretje...


En veel heeeeel veeeeeel drinken :)


Gr, Pa

Antoinette zei

dankje paps :)!!!

haha jaaa heeel veeel drinken ;-) kluister goed...

Groetjes, Antoinette