donderdag 16 juli 2009

Een award gehad van Jannie

Heb een mooie award gekregen van Jannie.
Echt super leuk!!!



Deze award mag ik weer doorgeven aan andere bloggers en dat doe ik natuurlijk graag!
Er zijn alleen wat regeltjes:

1. Accepteer de award, post het op je blog samen met de naam van de persoon die hem aan je heeft gegeven en zijn of haar blog link.

2. Geef hem door aan andere blogs die je pas hebt ontdekt.

3. Denk eraan om de bloggers te laten weten dat ze een award hebben ontvangen.

Hieronder een lijst met de Blogs aan wie ik deze award wil geven,
Het is zeker de moeite waard om daar even een kijkje te gaan nemen:

Sandra
Annemarie
Francien

4 opmerkingen:

BraCom zei

Gefeliciteerd met je eerste award Antoinette.

En ik zie dat het linken nu ook is gelukt.

Groetjes, Pa

Antoinette zei

bedankt voor je felicitatie :)!!!

En ook bedankt voor de hulp bij de linkjes...

Groetjes, Antoinette

annemarie zei

oooh wat leuk dank je wel hoor antoinette.
Ik ga hem op mijn blog zetten

groetjes Annemarieprionym

Sandra zei

Dank je wel antoinette!ik zie het nu pas ik ben even niet zo aktief in blogland vandaar ,maar dat kot wel weer .

Groetjes San.