woensdag 25 november 2009

Bedankt!



Deze mooie award gekregen van Rolinka.

Bedankt!

Hier gelden nog wel wat regeltje aan, en wel de volgende:

1. Kopiëer de Award naar je site.
2. Link naar de persoon van wie je de prijs hebt gehad.
3. Noem 7 dingen over je zelf.
4. Benoem 4 andere bloggers.
5. Link naar deze blogs.
6. Laat een bericht achter op de blogs die je nomineert.

7 Dingen over mij...

1. Maak graag kaartjes;
2. Kerstkaartjes niet mijn favoriete zijn;
3. Dat ik zou weer een poging ga wagen om een kaartje aftemaken.
4. Weet niet goed wat ik moet vertellen;
5. O,ja ik enorm zin heb in de kerstdagen;
6. En oud&nieuw te vieren;
7. Samen met mn lieffie ;-).

De volgende meiden krijgen van mij een Award:

Jannie
Riet
Marijke
Karin

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je Award heel leuk hé.
Groetjes Ma.

Riet zei

Dank je wel voor de award Antoinette.
Vind het elke keer weer een eer als ik er één krijg.

Liefs Riet.x

Anoniem zei

Antoinette bedankt voor je award en ja hij staat al op mijn blog een beetje van Jannie en een beetje van Bram haha al doende leert men hé.

groetjes Ma

Jasper zei

Je hebt een mooie nieuwe layout op je site staan hoor!

Je lieffie ;-).