vrijdag 16 april 2010

Zonsondergang

Gisteren in de krant was er te lezen dat het een bijzondere zonsondergang zou gaan worden door de aswolk van de vulkaan uit IJsland. Dus samen met mijn ma naar de brouwersdam (ouddorp). Toen we daar aankwamen stond mijn pa (zie zijn blog)daar ook met zijn fototoestel in de aanslag :-). Het was er vreselijk koud, maar wel zeker de moeite waard, hier een paar een foto's.











En nog 1tje van mijn 'nieuwe' auto, en deze foto vind ik dan ook wel zeer gaaf!


Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend alvast gewenst!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi antoinette ,wat zijn je foto's schitterend!!!
Het was dan wel ijselijk koud daar maar je hebt er wel wat moois opgedaan.
die met je auto is echt helemaal geweldig.

Groetjes je mams

BraCom zei

Schitterende serie Antoinette
Die laatste is echt ssuper mooi van je auto

Groetjes, Pa

Louise zei

Prachtige foto's heb je gemaakt en wat een gave auto veel plezier ermee.
gr.louise

Jasper zei

Hoi Lieverd.

Ohhhhhh echt schitterende foto's!!! En vooral die laatste met je auto, wat een plaatje!

Echt prachtig!

knuffel
Jasper

Desi zei

mooie foto's heb je gemaakt zeg antoinette en je auto is mooiiiiiiiii wowwwwwwwww
fijn weekend groetjes desi

Tiets zei

jeetje wat een prachtige foto's zeg!!!
groetjes Tiets

Unknown zei

Yoehoe,

Kwam via je msn op je blog terecht!
Wat een gave auto heb je toch zeg!!!

Hoe st verders met je??

Groetjes Ria

Liselot zei

Wat een leuke blog antoinette. Ik hou van zonsondergang foto's.
Liefs Vivianne

heardyousay.blogspot.com