vrijdag 8 oktober 2010

Nieuwe Baan...

Sinds maandag 4 oktober jl. rond ongeveer 14.30 heb ik een nieuwe baan. Waar ik ontzettend blij mee ben!!!

Dit word mijn nieuwe werkplaats.


Dit is het gemeentehuis van de gemeente Middelharnis.
Die gemeente bestaat uit vier dorpen: Middelharnis, Sommelsdijk, Nieuwe Tonge en Stad aan het Haringvliet.
Aantal inwoners: 17.951.

Wanneer ik hier aan het werk ga is nog even onduidelijk maar waarschijnlijk zal het rond December zijn, dus mijn laatste uurtjes bij mijn huidige werkgever is aangeslagen ;-).

Bedankt voor het langs komen en de reacties :-).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Super gaaaaf zeg.!!!!!
Wens je al heel veel succes.

Groetjes Ma.

Jasper zei

Hoi Schat,

Supergefeliciteerd hoor!
Ben trots op je :-).

Dit gaan we binnenkort vieren met een lekker etentje hoor!

Dikke knuffelkus
Jasper