woensdag 17 augustus 2011

2 zeepkettingen

Ik heb deze twee zeepkettingen gemaakt voor mijn oma, die ze wou weg geven. Ik vond ut weer geweldig om te maken :-)...
Heb nog een doos vol met al gemaakte zeepjes, dus ik denk dat ik nog wel een paar kettingen ga maken ;-).
Maar vandaag niet meer want we gaan vanmiddag naar de dierentuin in Rotterdam, waar we gratis kaartjes van hebben ontvangen via de Rabobank, dus dat is niet verkeerd dacht ik zo :-)...

Dit zijn ze geworden...








En dit is mijn verzameling aan gemaakte zeepjes...


Maar eerst lekker diertjes kijken :-)..

Bedankt voor het langs komen en de leuke berichtjes, en geniet van weer een zonnige dag!!

5 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je weer prachtige zeepkettingen gemaakt Antoinette.
En wat heb je veel op voorraad.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Hoi Antoinette wat heb je weer mooie zeep kettingen gemaakt.
Daar zal oma blij mee zijn van de week vroeg ze er nog naar.

Groetjes Ma

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een mooie zeepkettingen heb je gemaakt en zo te zien zullen er nog vele volgen, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Willy's creations zei

Dat ziet er heel mooi uit en zou ook wel heerlijk ruiken.

Groetjes,Willy

Jasper zei

Hoi lieverd,

Nog bedankt voor de zeepjes hoor!

Je maakt echt prachtige kettingen!

Dikke kus