woensdag 29 mei 2013

5de workshop ...

Gisteravond heb ik mijn vijfde workshop gegeven. Het was een gezellig en een leuke avond (al zeg ik het zelf)...
Ik hoop dat die gene die er waren het ook zo'n geslaagde avond vonden :-)... 

Het is een Merci tasje, het idee komt van Sandra's Scrapshop.

Hier onder wil de foto's laten zien :-)...

 Alles staat klaar om te beginnen, ze kunnen komen :-)!
En we zijn van start gegaan!
Mirjam die kijkt of het toch wel goed gaat ;-).
 Met z'n allen zeer geconcentreerd bezig zijn...
 Mirjam houdt ut nog steeds allemaal goed in de gaten :-).
Eindresultaten!
v.l.n.r.: Mariska, Petra, Marieke
 
Ageeth
 
Jannie
 
Dit was de binnenkant, ik ben deze vergeten van iedereen op de foto te zetten. Dus dan maar ff van het voorbeeld, bij de meeste was het wel op deze manier gemaakt.
 
 
 
En ik kreeg nog een action kadobon, waar ik erg blij mee ben :-), kan ik weer wat leuks van gaan kopen!! Bedankt meiden...
Ik vond het weer echt een super geslaagde avond. Tot de volgende keer?

Groetjes,
Antoinette

3 opmerkingen:

Riet zei

wowwwww Antoinette,wat schitterend gemaakt .
Echt een leuk project,Heel leuk met dat lekkers er in.
En ik zag een bekend persoon zitten,heeft ze haar best gedaan.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Hoi Antoinette, het was inderdaad een hele gezellige en leuke avond.
Het merci tasje was super gaaf om te maken.
Ik ben benieuwd wat de volgende WS wordt.

Groetjes Ma

Harriët zei

Ziet er leuk en gezellig uit.
Leuke foto van je moeder.

Groetjes,
Harriët